Az Első Unicum Futam, időmérő edzés!

 

A dolog azzal kezdődött, hogy már melóba sem éreztem teljesen frankón magam, nem is ettem csak kb. 3 óra magasságában. Itthon 5 óra tájékán kezdett fájni a gyomrom. Megállapítottam, hogy attól az 1 zsömlétől amit ettem tuti, hogy nem. 6 óra után még mindig fájt. 7 óra magasságában (már kurvára fájt) gondoltam, most már tenni kell valamit és levettem a polcról a vöröskereszttel ellátott zöld üveget és kortyoltam a fekete löttyből kettőt. Az egész nem lehetett több egy stampónál. Ekkor úgy tűnt a dolog, hogy hatásos lesz a gyógyszer.

Fél 8 tájékán jött a döbbenet: unicum allergiám van!!! A diagnózis helyes volt, 10 perc múlva meg is érkezett az anafilaxiás sokk!.. és kezdetét vette a derbi.

Q1

 

Első kör

A Q1-ben a  lotus színeiben indultam (zöld pulcsi, sárga macinaci). Az első szektort (hálószoba) csúnyán elrontottam, mert lassan melegítettem fel az új gumiszettet (nehezen találtam bele a papucsomba) a kettes szektorban (nappali) pedig a cipőkből alkotott dupla lassítót átvágtam, majd a harmadik szektorban (előszoba) a  célegyenesre ráfordító jobbost kicsit szélesre vettem és ez majdnem végzetesnek tűnő időveszteség volt, de végül beértem a célba (wc) és egy nagy gázfröccsel a töltő nyíláson rengeteg üzemanyagtól szabadultam meg.

Szinte biztos voltam, hogy ezzel a telitankos és elrontott körrel  biztosan nem jutok be a Q2-be, így nyugodt lelkiismerettel leültem  kártyázni a versenymérnökömmel (gyerek).

Q2

 

Második kör

Váratlanul kiderült, hogy mégis bejutottam a Q2-be és még megdöbbenni sem volt időm, már ki is gyulladtak a boxutca zöld lámpái. Az első szektort zseniálisan toltam, a használt gumik (papucs) rögtön betapadtak, a szektor végén az enyhe ívű nyújtott jobbost padlógázon vettem, viszont a kettes szektor dupla lassítójához túl nagy sebességgel érkeztem így kénytelen voltam kimenni a bukótérbe és éppen csak elkerültem a bajnokok falát  (szekrényt) nagy nehezen azért összeszedtem (magam) viszont így már csak rossz ívben tudtam ráfordulni az utolsó jobbosra,ami súlyos időveszteség volt. A 3. szektorban kisebb műszaki probléma adódott, üzemanyag szivárgást észleltem. Úgyhogy a levezető körön szépen be is parkoltam a Lotusommal egy nagygenerálra a boxba.(mosógép) a pályabírók pedig rendbe tették a célegyenest.

Ez a köröm olyan meggyőző volt, hogy azonnal leszerződtetett a Renault és amolyan teszt gyanánt megkaptam a 2006-os technikát (kék-sárga pizsi).

Harmadik kör

A Q2-es körömet sorra döntötték meg és kieső zónába kerültem, így muszáj volt még egy gyors kört mennem.

Első szektor lila (a fejem) enyhe jobbos padlógáz, vissza háromba, cipős duplasikán egy reklámtáblát (csizma) sikerült elvinnem, ezt a féktávon rádión közöltem a versenymérnökömmel (enyhe anyázás) de minimális időveszteség. Végre jó íven vettem a célegyenesre ráfordító jobbost.

Negyedik kör

Nagyon belelkesültem és csak úgy önszorgalomból mentem még egy kört. Első szektor simán megvolt, viszont a második szektort csúnyán elrontottam és belerongyoltam a gumifalba (porszívó) és úgy tűnt kitört a bal futóművem, ezt jeleztem rádió is ( a rohadt kurva anyád, te geci!) itt úgy éreztem hogy fel kell adnom a versenyt, de aztán félkerékkel egész jól vettem a harmadik szektort és ha nem is jó, de megfelelő köridőt futottam.

Q3

 

Ötödik kör

Pechemre bejutottam a Q3-ba, ezt szinte el sem akartam hinni. A rajtnál csúnyán beragadtam (beleakadt a lában a paplanhuzatba) így az első szektor kisebb bukással teljesítettem.Rádión közöltem, hogy minden ok (az isten faszát!) A második szektor cipős  dupla lassítója viszont szépen megvolt és a előző körben a pályára kerülő gumiabroncsot (porszívót) is kikerülve, tökéletesen fordultam rá az utolsó  jobbosra.

Hatodik kör

Nah ezt amolyan Kimis-re vettem és nagy nyugalommal elszundítottam, de boxutca zöld lámpájára azonnal indultam. Első szektor rendben, a második szektorban kisebb pályaelhagyás, viszont a harmadik szektorban esni kezdhetett ( vagy a 2 körben kifolyt üzemanyagra eddig még nem futottam rá) szóval csúszós lett a pálya, a hülye pályabírók  pedig nem lengették a csíkos zászlót, én meg csúnyán belerongyoltam a célegyenes jobbosában levő védőkorlátnak (wc ajtófélfa) itt hosszan rádióztam ( a rohadt kurva anyját ennek a tetvareknek, hogy a ragya vegyen telket az arcán, ki a geci tette ide, hogy basszák szájba a jó kurva anyját és hasonlók, Mészöly Kálmibá asszem irigykedett volna egy sort) feladni készültem a versenyt, de mégis sikerült összeszedni a technikát és átfutottam a célvonalon.

Hetedik kör

Idő közben ránk esteledett és rosszak lettek a látási viszonyok (nem akartam lámpát kapcsolni mert a gyerek már aludt) és a  slick gumikat intermedietre cseréltem (zoknit húztam). Szinte vakon mentem az első szektorban, így satuféket kellett nyomnom a boxutca piros lámpája miatt( zárva volt a hálószoba ajtaja) rövid szentségelés után már tudtam, hogy elbaszom a kettes szektort is és lecsúsztam a pálya poros, koszos részére és egy pályán heverő alkatrész (konkrétan egy körző) kivágta a jobb hátsómat, így lassú defektem lett.(már erőm sem volt egy nagyobb szentségelésre, anyázásra meg pláne nem).

Nyolcadik kör

Első szektort rohadtul  elbasztam már a gumi választásnál (a gyerek 40-es papucsát vettem fel a 36-os lábamra) mintha a versenymérnököm Schumi-nál lett volna kisdiák...szal sok tizedet veszítettem, borzasztó lassú voltam ezzel a szettel. Tapadás szinte nulla, csúszkáltam, mint disznó a jégen. A második szektor utolsó szakaszában a főtribünön (konyha asztal) megláttam fő szponzoromat Mr. Zwack-ot és éreztem hogy minden gombot fel kell csavarjak a max állásba...hiába ennyit jelent ha motiválják az embert.

Kilencedik kör

Végre egy tökéletes lila kört futottam, első második, harmadik szektorban a legjobb idő! A versenybírák meg alszanak vagy mi a szar van?! Intsék már le ezt a kurva kvalit!

Végül nem tudom mikor intették le az időmérőt, de nekem már nem kellet kimennem a pályára.

Megvan a pole, már csak remélni tudom, hogy valamilyen szabálytalanság miatt kizárnak a versenyből, így holnap nem kell elindulnom a 70 körös futamon.

 

 

 

 

 

 

Szerző: Dubblé  2012.01.28. 17:49 Szólj hozzá!

Címkék: forma 1másként

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr983964047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása