Még valamikor a hét elején eldöntöttem, hogy mától leszokom a cigiről. Eddig még soha nem határoztam el, de most majd megpróbálom. Mondhatnám, hogy így az egészségem meg úgy....egy nagy szart, kurva sokba van egy hónapban, ennyi. Igazából még a tavaszon, nyár elején egész jól tudtam tartani a napi fél dobozt, de az utóbbi időben ez felment egy-másfél dobozra, ami azért tarthatatlan állapot.

Be is zengtem ezt a nagy elhatározást melóba (így legalább ott tuti nem gyújtok rá ha nem akarok égni) Mondtam a koleginának, hogy ne is adjon ha kérnék tőle.

Reggel felkeltem és nem gyújtottam rá. Igazság szerint ez semmilyen nehézséget nem okozott, mert a tegnapi piálás után egyáltalán nem is kívántam.

9 óra. 2 kávé után egész jól múlik a kábaság, most már azért jól esne egy cigi.

10 óra. Most kajáltam, nagyon rá kéne gyújtani.

10.40. Berágtam egy csomag ropit.

11.30. Megszokásból kimentem az udvarra és néhány mély lélegzetet vettem. Megpróbáltam élvezni a friss levegőt a büdös cigifüst helyett. ( nem túl nagy sikerrel)

12 óra. Baszottul izzad a tenyerem és ideges vagyok.

13.10. Átmentem a koleginához, azzal a céllal, ha nincs bent akkor lopok egy cigit tőle.

14 óra. Azon gondolkozom, hogy átlépek a kocsmába és veszek cigit.

14.05. De hülye vagyok! Ismerve magamat, pont ezért nem is hoztam ennyi pénzt magammal.

15 óra. Otthon még van cigim!!...á az sem jó, a gyereknek is megígértem, nem éghetek le előtte.

15.28. próbálom elhitetni magammal, milyen jó is,hogy már nem bagózom. Egyetlen probléma csupán, hogy rohadt szar.

15.47. Egyre erősebben rágom ezt a rohadt rágót, már fáj az állkapcsom.

17.20. A "szobatársamnak" megjegyezte, hogy szarul nézek ki, biztos beteg leszek.Hát bazd meg, fel sem tűnt, hogy egész nap nem mentem ki ebből a rohadt irodából rágyújtani??!!! Adott valami nyugtatófélét estére.

18.40. Nem tudok egy helyben ülni, folyton járkálnom kell. szét basz az ideg.

19.00. Egy ökör voltam, mikor ezt a marhaságot kitaláltam!

20.15. Most viszont egész jó. A nap legjobb pillanata ez!

21.57. Izzad a tenyerem, ráz a hideg, kicsit hányingerem is van, szarul érzem magam.Beveszem a nyugtatót és lefekszem aludni.

 

 

Szerző: Dubblé  2012.01.19. 22:17 Szólj hozzá!

Címkék: leszokóban

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr913591723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása