Most,hogy már elveszítettem az utolsó és egyben egyetlen olvasómat is Timit,megpróbálok némi életet lehelni ebbe a  blogba, ha már elkezdtem.

Először is Boldog Új Évet kedves nem létező olvasóim!

Rengeteg minden történt velem az elmúlt hónapokban és rengeteg vázlat is van itt,csak hát nem volt időm (jó meg néha lusta is voltam) befejezni. Pató Pál úr módjára..."Ej ráérünk arra még...".aztán eltelt az év.

Nah de majd most, az új évben!!! -mondjuk ezt mondtam tavaly is, de egyszer majd csak összejön :)

 de lehet csinálok egy új blogot, még nem döntöttem el :)

 

 

Szerző: Dubblé  2013.01.06. 14:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr855001284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása