Reggel még meló előtt elraktam a ruhákat a fotelból, amit este vágtunk bele és elraktam a könyveket is amit az este elő szedtem, meg a dvd-ket amit a gyerek szedett elő. A kimosott ruhák is leszáradtak, úgyhogy azokat is leszedtem és elraktam. Mostam egy újabb adagot is, na az tuti nem fog szerdáig leszáradni.(ha mégis, akkor majd jól meglepődöm ezen)

A meló az katasztrófa volt, a főnök minden szarral engem talált meg, remélem a héten hanyagolni fog, mert tele vagyok határidős melóval.Az anyjába meg mégsem küldhettem el, mert mégis csak a főnököm. (jó..nah, gondolatban azért megtettem egy párszor)

Estére odabasztam a konyhának. Fontos keresnivalóm volt a régi újságok között, amik egy szekrényben laknak. Kihordtam a konyhaasztalra és ha már előszedtem, akkor évszám szerint szétraktam, majd gondoltam hogy szépen belerakom egy tasakba és lefűzögetem egy-egy mappába. A Labdarúgással nem is volt gond, de az a rohadt Képes sport nem fél bele a tasakba ( a picsáért nem tudták azt A4-esre csinálni?..mi a szartól jó, hogy egy kicsit szélesebb?..) Úgyhogy egyelőre hagytam  a francba az egészet....igen ott a konyhaasztalon. Majd holnap elrakom. Így aztán a gyereket sem basztattam az ágya melletti lájtos kupi miatt. Ha meg már így alakult én sem raktam el a könyveket  az asztalról.

Már csak 2 nap.

 

Szerző: Dubblé  2012.01.16. 21:24 Szólj hozzá!

Címkék: rendrakás

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr653556633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása