Tegnap délután bementünk anyuhoz elsősorban internetoktatás céljából. (hála a jó Istennek végre van már nála is net!!!) Naplóírásra nem volt időm, de most azért pótolom így egybevegyítve a 2 napot.

A meló egy rémálom volt, pedig csak "félnaposak" vagyunk pénteken, kár is szót fecsérelni rá.Időm se volt arra, hogy a leszokás miatti elvonási tünetekkel foglalkozzak.(egyébként egész jól bírtam)

Megyek haza és a gyerek otthon várt a bizivel. Láttam, hogy nem túl lelkes így volt egy sejtésem, hogy mire számítsak. A látvány viszont kibaszta a biztosítékot nálam! (és az utolsó tartalék cigimre azonnal rá kellett gyújtanom, mert különben felrobbanok...)

Megközelítőleg egy órás nagy monológot adtam elő, különböző büntetésekkel, tiltásokkal tarkítva és,hogy megszűnt a jó világ neki meg ilyesmik. Ő eleinte még megpróbált közbevágni valami mentő beszéddel, látván, hogy ez csak olaj a tűzre, pár kísérlet után felhagyott vele. 3 óra magasságában csak annyit mondott csendesen, hogy le fogjuk késni a buszt. Ebben viszont tökéletesen igaza volt. Gyorsan összekaptuk magunkat és indulás.

Persze csupán addig szakadt az eső, meg fújt a szél  még felértünk a buszmegállóba, de ez pont elég volt arra, hogy szarrá ázzunk, pedig volt nálunk esernyő is. Nah mindegy, röpke 40 perces buszozás és meg is száradtunk nagy vonalakban. Egész úton osztottam a gyereket és amint megérkeztünk első dolgom volt, hogy vegyek egy doboz cigit.( igen, ilyen akaratgyenge fasz vagyok) A gyerek meg elkezdett hápogni, hogy de ez mondtad, meg azt..Én meg mondom kuss legyen, inkább tanultál volna.

Anyu boldogan közölte, hogy jönnek a húgomék is majd valamikor 11 körül. Mondom frankó,bár eredetileg arra gondoltam, hogy végre jól kialszom magam ( nem tudom miért, de anyunál már 8-kor majd leragad a szemem..régi beidegződés lehet) de átállunk nem gond.

Nah 21.45 magasságában beszunyáltam,, szóval csak reggel találkoztam velük. A 3 gyerek odabaszott pár perc alatt anyu patent rendjének:DD Egyébként a húgom is olyan rendmániás mint én:) otthonosan érzem magam náluk.

Mondom anyunak, hogy keresek egy Végh Antal könyvet és tudom, hogy a nagyapámnak megvolt, menjünk már fel a hozzá. Tulajdonképpen az Öregharcos már lassan 3 éve meghalt, de még mindig nem hoztam el tőle a könyvek jelentős részét, nem könnyű több száz könyvnek helyet csinálni. Nem olyan régen vele álmodtam és a könyvekről kérdezett, szóval a jövőhéten megpróbálom megoldani ezt a kérdést. Nah kerestem a zsákokban a könyvet és egyszer csak hopp!! mit találtam? "elégetni" felirattal!!!!a nagyapám kézírása több műanyag tasakkal és spárgával összekötött újságlapok!!!! (nos azért annyit, hogy érthető legyen. A nagyvater amolyan "pótapám" volt, erős a kötődésem hozzá.Ő régen katona tiszt volt, nem kevés kitüntetéssel, aztán nyugdíjas éveiben sokat írt, több újságcikke is megjelent különböző lapokban, de leginkább a helyi lapban. Tavaly már érdeklődtem a szerkesztőségnél, hogy az időpont betájolásában nem-e tudnának segíteni, miután fizettek is ezért az írásokért, de szartak rá válaszolni. Gondolom egy "nem"-be belehaltak volna.)

Persze ezt már többször kérdeztem anyutól, hogy hol vannak a kéziratai... Fogalma sincs nem találtak ilyesmit, biztosan már régen kidobta. Mondtam KI??!! Az Öregharcos??? A tv-s szekrény alsó részében tárolta az efféle dolgait. (érdekes dolog én is ott tárolom, ez csak ma jutott eszembe. TV, könyvek és alsó kétajtós kinyitós.) 

Szóval bevágtam a nagy részét egy nagy szatyorba és mondom ezt viszem haza. "Azért van nálad olyan kupi mert minden szart tárolsz" -visította anyám. Nem érdekel akkor egy szatyor szeméttel több lesz itthon, de nekem ezek kellenek.

Hazaértem és első dolgom volt, hogy a spárgával összekötött újságokat megnézzem. És alig hittem a szememnek, az öreg összes(remélhetőleg)megjelent újságcikkei!! Aztán találtam még okleveleket, munkakönyvet és 2 nagyobb terjedelmű írását, ami le is van gépelve.

Szóval holnap elolvasom a " Katonák a Nógrád-i hegyekben /egy dezertőr osztag története/ címet viselő A4-es gépelt oldal terjedelmű írását.

Szerző: Dubblé  2012.01.21. 18:13 2 komment

Címkék: vegyesvágott

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr923631025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kintornás 2012.01.25. 12:17:21

A gyerek apja nem vesz részt a nevelésben/fegyelmezésben?

Dubblé 2012.01.26. 08:47:56

@Kintornás: Mivel külön élünk nem egyszerű a dolog és a gyerek is elég nagy ahhoz, hogy számára kedvező módon kihasználja ezt. De egyeztetőtárgyalásokat folytattunk a hétvégén, úgyhogy új időszak kezdődik a gyereknek.
süti beállítások módosítása