Na most gyorsan elkezdem és este majd folytatom ha lesz időm rá. (anyu a gépezésért is baszogat)

Szóval reggel 5-kor keltem, fél órát ébredeztem 2 kávé mellett. A tegnap otthagyott kupit elrámoltam, felköltöttem a gyereket, szenyát csináltam neki a suliba,elrámoltam az ágyneműt, felsepertem a konyhát, kivittem a szemetet.Az újságokat hosszasan néztem az asztalon, végül úgy döntöttem, hogy otthagyom. Összekeverni nem akartam, időm meg nem volt arra, hogy megoldást találjak a problémára.

9 körül kezdtem nyugtalan lenni, folyton az járt a fejembe, hogy anyu megfog egy kupac újságot és rádobja a kazánra.

10-kor már képtelen voltam a munkámra figyelni, láttam magam előtt ahogy anyu megy le  a kazánházba, kezébe a Labdarúgás 1991-es teljes évfolyamával.

10.30. Anyu  kazánban éppen az elszenesedett Labdarúgásokat piszkálja, kezében a teljes Mexikói vb-s cikkgyűjteményem.

Megbolondultam, látomásaim vannak!

10.42. Megeresztettem egy biztonsági telefont anyunak, hogy az újságokhoz meg  cikkmásolatokhoz ne nyúljon.Majd ha hazamegyek elrakom. Azt hazudtam, hogy reggel szedtem elő, csak mert a főnökömnek ígértem egy Beckenbauerről szóló cikket.

A gyerek miatt is ideges vagyok, azt mondta meglepetéssel készül mire haza megyek. Valahogy parázom a meglepijeitől. Legutóbb arra mentem haza, hogy dől a füst a konyhából, a gyerek meg alszik. Berontottam, sütő elzár, szénné égett,de még éppen nem lángoló süti ki a teraszra, hagy füstöljön ott tovább. Amúgy finom muffint tud sütni, csak éppen elaludt.

Folytatás másnap.(este már se időm, se erőm nem volt)

Szóval anyu összességében megfelelőnek minősítette az itthoni állapotokat és az újságok miatt sem cseszett le. Szerinte mindig így kellene lennie.(nah még csak az kéne, totál elfáradtam ebben a pár napban)

A gyerek sütött egy tortát nekem, amitől majdnem elbőgtem magam.

Később átjött a barátnőm és a férje. Piáltunk egy kicsit és jókat dumáltunk a 86-os vb-ről.(le is jegyzeteltem mindent). A bulinak a Real-barca meccs vetett véget.(a barca elpicsázta a Real-t 2-1-re hehehe...jó kis nap ez)

A fórumtársak is felköszöntöttek, ami igazán kedves tőlük. Kaptam klassz képeket is. Postaláda,.Alonso Apuval, Lolo nekem bontja a pezsgőt, meg egy klassz Nelsinho falazós képet:D (hiába no ismernek)

Glockot azért senki nem vállalta be:D

Este pedig a fórumtulaj Laci 1 napra adott nekem egy extra méretű 151-es óriás postaládát!!!( annyit sírtam már érte, hogy mindegyik kicsit) Szülinapos felirattal és avatárral.:D

Összességében jó kis nap volt ez, talán a piából kellett volna egy kicsit kevesebbet inni, de hát csak egyszer 40 éves az ember. (nah még időm sem volt ezen keseregni és depresszióba esni)

 

 

 

 

Szerző: Dubblé  2012.01.18. 14:13 Szólj hozzá!

Címkék: rendrakás

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr173573832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása