Ma óriási rendrakásba kezdtem. Anyu itt volt csütörtökön és lebaszott a házban uralkodó állapotok miatt. (szerintem semmivel nem volt gázosabb a szokásosnál)

Meglepő kérdéseket tett fel:

-Miért tartja a gyerek az ágya mellett a tankönyveket?

-fogalmam sincs...biztosan alvás közben tanul.(igazság szerint nekem ez már fel sem tűnik...engem nem zavar, mellesleg anno én is ott tartottam)

-És miért van ott még a földön toll,ceruza, ragasztó,olló,vonalzó és hasonlók valamint egy teljes csomag gyorsmasni?

-a leckeírás fontos kellékei.(mondjuk a gyorsmasni jelenlétét nekem is homály fedi)

-Miért van tele az íróasztal fiókja szeméttel?

-nem tudom, azokhoz a papírfecnyikhez valamiért ragaszkodik a gyerek.(amúgy nem tök mindegy? be van tolva a fiók és nem is látszik)

-Aztán meg az íróasztalról is el kellene pakolni mert egy füzetet sem lehet lerakni oda.

-Azok kellenek!!! Ott csupa fontos dolog van!!(ott tartjuk jelenleg a különböző f1-es jegyzeteket...füzetet meg úgysem akar oda senki sem lerakni.)

Aztán rátért a gyerek öltözködésére. Trehányul néz ki, rojtos a farmer alja, nincs bekötve a cipője, nincs sál a nyakában és miért ezt a vékony kopott kabátját hordja, mikor ott van a szép vastag kabátja.Meg a haját sem kellene zselézni stb.(nah itt kezdett már kicsit elborulni az agyam)

-Azért basszus (igazából bazdmeget akartam mondani, de na..) mert 13 éves és neki így tetszik.A kabát meg nem kopott, hanem gyárilag ilyen és különben is  én is voltam ennyi éves és pontosan emlékszem, hogy mennyire utáltam mikor ilyesmivel basztattatok és az a rohadt piros kardigánt akartad rám erőltetni amitől hányingerem volt és egy laza mozdulattal inkább belevágtam az ollóval, hogy szanaszéjjel fussanak a szemek, mert már nem bírtam tovább hallgatni, hogy "hideg van, a piros kardigánt vedd fel".

Aztán a gyerek után engem vett elő. Teljes káosz ami itt van, semmit nem lehet megtalálni és minek van 6-8 könyv is a dohányzó asztalon?....(mert azokat olvasom..)

-Mit nem találtál? (kérdeztem izgatottan)

-mérőszalagot, mert meg akartam mérni milyen magas Gergő ( hogy képben legyen mindenki, Gergő a fiam)

-A konyhában a sarokülő alatt is van egy(a múltkor láttam, mikor éppen feltörültem) meg a hálóban a az f1-es dvd-k mellett is. Nah kellett ezt mondanom, itt jött az újabb hiperventillációs roham. Előszedve vagy 15 dvd és unalmában berakta a lejátszóba  "A kínai váza" című filmet (mert ugye a  többi f1-es futam volt) úgy gondolta valami történelmi film lehet. "Ilyen szennyet nézni!!!"-visította.. és szégyelljem magam, hogy ilyeneket nézek és legalább a gyerek elől dugnám el. (azt már nem is mertem mondani, hogy 1. nem is én néztem, 2. minek dugdossam?..ettől különb oldalakat ismer a gyerek  a neten.)

És különben meg, nem fogom elég szigorúan a gyereket..és látta az ellenőrzőjét és  milyen családi okok miatt  kértem el a gyereket a suliból szerdán a 4-5 óráról? (nah itt kezdett anyám kicsit sok lenni) Mert nem tanulta meg a Szózatot bazdmeg azért!!!

Aztán még jött azzal, hogy miért rózsaszín a hajam vége, meg meddig eszem még ezt a káposztalevesnek nevezett moslékot, mert lóg rajtam minden ruha és ezt kataszrófa, tuti beteg leszek. Hát baszod eddig te mondtad, hogy kicsit le kéne fogyni!!! Nem??? akkor??? addig még 55kg-t nem mutat a mérleg, hát addig a kurva életbe!!(mondjuk mérlegem nincs, de szerencsére tényleg legalább 2 számmal nagyobb a ruhatáram) Aztán még jött sok mindennel, végig hallgatni is nehéz volt, nem még leírni. de röviden az volt a lényege, hogy trehányak vagyunk és a gyereknevelési elvem nem megfelelő..és bezzeg ő...bla bla bla...
Nah.. ultimátumot adott vagy összerámolok a hétvégén vagy eljön ő és megcsinálja. Hát  azt már nem!!! Legutóbb is kidobott egy csomó fontos dolgot és egy hétig telefonálgattam, hogy ez meg az hol a faszban van.

Szóval nincs kibúvó, szerdán lesz a szülinapom, tehát eljön. Nah jelenleg ott tartok, hogy a háló meg a nappali az patent...(rossz ránézni, olyan rideg)

De amit nem értek..miért nem lehet azt megérteni, hogy van aki így érzi jól magát?( félre értés ne essék, a rendetlenség meg a mocsok nem ugyanaz) Soha nem volt nálunk tipp-topp  rend, utálom..szépnek szép, csak kurvára nem érzem úgy jól magam. Egyszerűen nekem kell az, hogy pl. könyvek elő legyenek szedve, a fotelban ruhák ledobálva, meg ilyesmik.

persze lehet bennem van a hiba....

Szerző: Dubblé  2012.01.14. 16:10 2 komment

Címkék: rendrakás

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr833545553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pierr Kardán 2012.01.15. 20:52:08

Örülj neki, hogy anyád még b.szogat. Én is örülnék neki, ha b.szogatna, de sajna már meghalt :-((

Dubblé 2012.01.15. 23:20:19

@Pierr Kardán:
Ezt sajnálom, én is örülnék ha apu is csesztetne, de már ő sem fog.
Úgyhogy hidd el örülök neki, hogy b.szogat, de időnként tényleg sok tud lenni.
süti beállítások módosítása