Hát elviekben úgy voltam, hogy tegnap teszem közzé eme írásomat, de úgy gondoltam inkább alszom rá egyet. Nos ez megtörtént, de semmit nem változott a véleményem.

A Forma1-es cirkusz mezőnye megérkezett Sepangba és már nagyon vártam ezt a futamot, hiszen az itteni időjárás vicces dolgokat tud előidézni. Örömmel kapcsoltam be a televíziót az időmérő edzésre. Sajnos örömöm nem tartott sokáig. Mérei Jó estét kívánt mindenkinek (reggel volt) és bemutatta a stúdióvendégeket, majd azonnal kaptunk egy teljes képernyős reklámot, de mindez el is törpült Mezei "Motorhangos jó reggelt" beköszönése mellett. Majd ezt követően esélylatolgatásba kezdett, mely szerin " 10 autó esélyes, hogy a pole pozícióból induljon vagyis az első 5 sorból" Ez nagy felkészültségre és matematikai tudásra vall. Ezen a ponton úgy döntöttem, hogy megpróbálok csakis az időmérőre koncentrálni és nem törődni a kommentátor szöveggel. De nem ment, egyszerűen a Verny-Verg mikor melyik már az idegeimre kezdett menni. A Q-kal meg folyamatosan tévedésben volt, nem tudta, hogy éppen a Q1-ben vagy a Q3-ban vagyunk, talán csak a Q2-őt találta el. Kedvenc mondatom tőle "Az időmérő edzés harmadik fázisa a Q1" ( hát ugyan mi a rák lenne a harmadik? a nevében is benne van) Nah ahogy ezen éppen kidühöngtem magam és igyekeztem a kvalit élvezni, akkor meg Grozzzsan nevének franciás kiejtését kezdte gyakorolni. (hát ezt már nem lehet kibírni!!!) időnként beszúrt egy Pásztort és egy-két ferrááárit, a mercedes AMG szinte már fel sem tűnt ezek mellett.

Ami még az alapos felkészültségét bizonyította ahogyan a Q1 végén próbált magyarázatot keresni a 2 marussia kiesésére. (ami ugye teljesen rendben levő) " A 2 marussia vagy forgalomban volt vagy nem tudtak jó időt menni, de kiestek" erre már csak legyintettem egyet. A Q2 "legszebb" része az volt mikor elemezte, hogy mi lesz a 2 mercivel. "Az egyik merci ki fogja ütni a másikat, csak az egyik juthat be. Schumacher mért körön, de vajon elég lesz-e az ideje...nah nem láttam Rosberget előtte" Hát ha nem is szó szerint, de valami ilyesmi eszmefuttatást tartott. Nos én nem nézek LT-t ő állítólag igen, de már még én is tudtam (chat) hogy Rosberg és MS gyors körön és jó szektoridővel jönnek és valamikor ekkortájt ki is került a képernyőre a futóóra, de ő latolgatta az esélyeket.

Ezek után nem bántam, hogy jön a reklám kimentem rágyújtani, hogy kicsit lenyugodjak, hiszen jön a Q3 és az embereim bejutottak. Alighogy visszaültem a tv elé "nyaljuk meg mind a 10 ujjunkat!"felszólítással fogadott. (ezt nem hiszem el, ezt direkt csinálja velem!!!) De próbáltam élvezni a kvali utolsó 10 percét. "Az alsóbb régiókban tudjuk már" mondatát már csak egy rövid anyázással vettem tudomásul, "a jégember nem vált vízzé" erőltetett humorát egy "ne Palikoskodjál már" mondattal díjaztam és végül, de nem utolsó sorban a "Höjj" csatakiáltására már csak egy natur köcsögöt nyomtam.

A kvali végén igyekeztem nem törődni ezekkel a szarságokkal, hanem próbáltam önfeledten örülni Májkül a 3. helyre kvalizta magát. Nah mondom gyorsan megnézem, hogy mikor kezdődik a megszokott ismétlés, nehogy úgy járjak mint az Ausztrál futammal, hogy a 14.00 óra helyett már 13.45-kor elrajtoltatták a mezőnyt.

Döbbenet!!!! Nem lesz a szokásos időben ismétlés, csak este 8.30-kor az m2-őn. Hát ezt nem hiszem el, ez még csak a 2. futamhétvége és máris egy ismétlést megszüntettek. Komolyan, innen már csak egy lépés és felvételről nézhetjük a montreáli vagy interlagosi időmérőt. Próbáltam megértő lenni és megnéztem, hogy vajon mi az a roppant fontos műsor ami miatt délután nem tudja leadni az ismétlést az m1. Megnéztem,13.50-től a Kém a jégen-Hogy filmezzünk jegesmedvét című halaszthatatlan filmet adták.

Nah de sebaj Májkül P3 boldoggá tesz majd este megnézem. Az esti ismétlésből kivágták a magazin műsort, tehát aki reggel nem látta (mert ugye munkanap volt ) az rohadjon meg már nem is fogja.

Végezetül megpróbálom összefoglalni a problémámat az m1-es közvetítéssel kapcsolatosan.

-a magazin műsorról nem alkotok véleményt, mert nem láttam, csak úgy "szoktatásként" fél füllel hallgattam. (történt ugyanis, hogy a talán 2 hete leadott beharangozó műsoruk eléggé sokkol, azóta még nem voltam olyan bátor, hogy megnézzem)

-Az ismétlések egyre gázosabbak, egyre inkább azt gondolom, hogy rövidesen nem lesz ismétlés. Amennyiben ez megtörténik, úgy örök életre elvágta magát nálam az m1.

-Ha a jegesmedvék filmezése fontosabb, mint az f1-es kvali, az európai futamoknál megszokott időpontban történő ismétlése, akkor mi lesz ha pl. a montreáli kvali a híradójukat veszélyezteti. Ja tudom, majd felvételről megnézhetjük iccaka.

-A kommentátor eddig "csak" roppant idegesítő volt, de most már inkább irritáló és a felkészültségében is mutatkoznak hiányosságok. Nem szégyen az, ha valaki nem érti, hogy mit mondanak a csapatrádióban, de akkor ne próbálkozzon fordítással. A "höjj" pedig semmivel sem színvonalasabb, mint a hujjujujjj.

-Eredetileg arról volt szó, hogy az m1-es közvetítésnél nem lesznek reklámok, aztán pont annyi van mint a retek közvetítéseknél.

-Továbbra sem értem mi szükség van a helyszínre elutazni és onnan közvetíteni. Semmit nem dob a műsor minőségén, semmilyen lényeges plusz információval nem lettünk gazdagabbak. Amolyan érdekességkommentátornak meg eddig is ott volt Szujó, bőven elég lenne ha csak ő utazik.

Végezetül, sokat gondolkodtam ezen az utóbbi napokban és egyetlen dolgot nem értek, mikor kiderült hogy az m1 közvetíti az f1-et, nem lehetett volna megnézni pár retek közvetítést és mondjuk felírni egy papírra, hogy mi az ami nem jó és változtatni kell? vagy egy kis közvélemény kutatást készíteni és megkérdezni az emberek véleményét? vagy csak beleolvasgatni f1-es fórumokba, hogy ott mit írnak a közvetítésekről? Sajnos elkövetik ugyanazokat a hibákat amit az rtl klub + még sőt még rá is dobnak pár lapáttal.

Én nagyon elkeserítőnek találom ezt a helyzetet és szeretném azt hinni, hogy most van a mélypont és innen már csak felfelé...

Szerző: Dubblé  2012.03.25. 18:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr484338821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása