Nah ha már tegnap szóba kerületek (mert szóba hoztam) a Májkülös képregények, ma meg nincs igazából miről írni, szóval akkor:)

Íme a kezdetek..http://wrestling.blog.hu/2011/06/26/fogvadaszat_1   vagyis pontosabban ez már a 2. verzió. Valójában egy index fórumos kép és az arra írt komment adta az ötletet és nem is terveztem ekkora "karriert" neki, csak egy mókás hozzászólásnak szántam. Akkor még nem is gondoltam, hogy egyfajta új hobbira találok ezekben az f1-es képregényekben. "gyakorlat teszi a mestert" ahogyan a mondás is tartja, ma már sokkal jobban megcsinálnám. Azóta több ilyen képregény is született, Igyekszem majd feltölteni őket, kerestem Májkülnek szárnyakat, Briának munkát és Vettelt is tanítottam előzni. A legutolsó Májkülös képregény "megfilmesítettem". Biztosan lehetett volna jobb is, de igencsak analfabéta vagyok ezekhez a technikai dolgokhoz.(sajnos, de igyekszem)

Itt köszönném meg bertone-nek a sok segítséget, hogy ez a "kisfilm" így és ilyen formában létrejöhetett. 

katt ide:)

 

 

Szerző: Dubblé  2012.03.22. 22:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr714334017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása