Pocsékul aludtam az éjjel, pontosabban fél 4-ig frankón rendben volt a dolog, aztán már nem. Olyan fél 6 magasságában sikerült visszaszunyálni egészen 7.25-ig. Nah ekkor mint akit fejen basztak, ordítottam a gyereknek, hogy keljen. Félig aludva beleugrottunk az első szembejövő ruhába és 7.35-kor már itthon sem voltunk. Úgyhogy időhiány miatt szartam az egész rendrakásra.

Melóba rögtön bevágtam 2 kávét, aztán már tudtam, hogy gond lesz. Fáj a fejem! Persze miért is lenne nálam gyógyszer. Utálom, gyűlölöm a fejfájást és nem bírom hosszútávon elviselni. A főnököm meg elsütötte az ilyenkor szokásos poént én meg legszívesebben fel tudtam volna rúgni.

Holnap végre megjönnek a könyveim amit pénteken vettem:) Erről jut eszembe, hogy fel kell szólnom a postára, hogy ne hazára vigyék, mert anyu otthon lesz. Semmi kedvem hallgatni, hogy "már megint könyveket vettél, nincs még elég?" no meg a pénzügyi gazdálkodás című kiselőadását meghallgatni.

Mondjuk most összeszámoltam, ebben a hónapban 5.580,-Ft-ot költöttem könyvekre (a szemétláda posta miatt ugye) Mondjuk ez tényleg jócskán  meghaladja az elfogadott költségvetést 2500,-Ft/hó. Nah most még jobban fáj a fejem!

De hülye vagyok! Novemberben viszont egyet sem vettem, úgyhogy átlagban jó vagyok.

15 óra 30 perc. Kurvára fáj a fejem a  hányásig vagyok!.. Mi a szarért nem hordanak a kollégák gyógyszert magukkal!!!

15 óra 40 perc. Nah az egyik talált valami görcsoldót a táskájában. Bánom is én, legalább az illúzió megvan, hogy vettem be gyógyszert és ettől biztosan elmúlik majd.

15 óra 55 perc.. A kolléga átjött megkérdezni, hogy ért-e valamit a gyógyszer. Mondom persze, nem görcsölök.

16 óra 35 perc. Végre itthon, megőrülök, szétszakad a fejem!..megyek és lefekszem.

19 óra 40 perc. Most keltem és  végre nem fáj a fejem!!  (abban a görcsoldóban mégis csak lehetett valami)

Kisebb kupi itthon, de cseszek rá...viszont ebből megint nem lesz döglés az éjszaka, de már ez sem érdekel.

 

Szerző: Dubblé  2012.01.17. 21:58 Szólj hozzá!

Címkék: rendrakás

A bejegyzés trackback címe:

https://dubble.blog.hu/api/trackback/id/tr343572233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása